|
|
|
Lokomotif Tipi: | Dizel-Elektrik, | 30 x UK Sınıf 67
|
Müşteri: | English Welsh and Scottish Railway |
|
Tedarikçi: | Alstom, | GM Engine and Traction Equipment
|
Kullanım Amacı: | Yüksek Hızlı Posta Trenleri, | 200 km/s in üzerinde hız
|
Tekerlek Düzeni: | Bo-Bo
| |
Gövde Yapısı: | Çelik Monokok
| |
Ağırlık: | 90 Ton, | 198000 Ibs
|
Tamponlar arası uzunluk: | 19735 mm
| |
Motor Tipi: | 12N-710G3B-EC, | V12 Silindir
|
Güç: | 3000 hp, | Ekstra 300 hp Harici Güç
|
Ana Alternatör: | AR9/HE3/CA6
| |
Tahrik Motorları: | 4 x D43/FM
| |
Yakıt Kapasitesi: | 5160 Litre, | 1363 Galon
|
Maliyeti: | 45 Milyon Sterlin (75 Milyon Dolar) | Yani Lokomotif Başına 1.5 Milyon Sterlin Ya Da 2.5 Milyon Dolar |
İngiliz 67 Sınıf Lokomotif
İlgili Linkler:
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder